خدمات مشتریان و پشتیبانی فروش

 

واحد خدمات مشتریان شرکت کاشی تیما، جهت حفظ حقوق مشتریان خود و بدلیل آگاهی کافی از جایگاه کلیدی مصرف کنندگان در رشد و ادامه حیات این صنعت، جهت پاسخگویی به نیازهای کوچک و بزرگ خریداران اقدام به ارائه مجموعه ای از خدمات پس از فروش نموده است که شامل:

خدمات مشتریان و پشتیبانی فروش

شرکت کاشی تیما جهت پشتیبانی فروش و بعنوان بخشی از خدمات مشتریان، فرمی را تحت عنوان فرم خدمات مشتریان در این صفحه قرار داده است، شما مشتری محترم می توانید در فرم خدمات مشتریان، مورد خود را وارد نمایید.

کالاهای مرجوعی و جبران خسارات مشتریان

الف) کارشناسان کنترل کیفی کاشی تیما پس از فروش کاشی، در صورت وجود مشکل کلیدی در محصول به محل مشتری مربوطه عزیمت کرده و در صورت تایید وجود مشکل، محصول را به کارخانه عودت خواهند داد.

ب) در حالت الف اگر پس از فروش کاشی، کاشی ها در فرایند ساخت و ساز مشتری مصرف شده باشد با تایید کارشناسان کنترل کیفی خسارات مربوطه به مشتری پرداخت خواهند شد.

لذا خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی در کالا سریعا نسبت به تماس با واحد خدمات مشتریان اقدام نمایید.


مشخصات فردی


اطلاعات سفارش


انتخاب عکس (حداکثر حجم عکس ارسالی 2 مگابایت)